Product Asset Management uitgelegd: de ontbrekende schakel tussen DAM en PIM

Werk je met veel producten, merken, partners én kanalen? Dan herken je de uitdagingen rondom productvisuals, metadata en time-to-market. In deze podcast bespreken we waarom Product Asset Management (PAM) dé oplossing is voor organisaties die verder willen digitaliseren.

Comrads Podcast Icon

Wat leer je van deze aflevering:

  1. PAM versus DAM versus PIM

  2. Voordelen van Product Asset Management (PAM)

  3. Use case (bijv. fashion, retail)

  4. Automatisch metadata & output

  5. Workflowversnelling

Wat is PAM?

In tegenstelling tot Digital Asset Management (DAM) – dat start bij een bestand – begint Product Asset Management (PAM) bij het product. Ook als je visuals nog niet beschikbaar zijn. Je kunt alvast metadata koppelen en verrijken, producten structureren en assets voorbereiden. Zodra de beelden en media er zijn, koppel je ze eenvoudig aan het juiste product en genereert PAM automatisch de juiste formats voor elk doeleinde.

Wil je weten wat PAM voor jouw organisatie kan betekenen?

Vraag een vrijblijvende demo aan of stel je vraag direct aan een van onze marketing professionals.

Lees onze klantcases en andere interessante onderwerpen

Start vandaag nog met slimmer werken