Schiphol-Brandportal

Schiphol Brandportal

"Een eenduidige merkbeleving van het merk Schiphol"

De Schiphol Brandportal is een ambitieuze en veelomvattende applicatie op het gebied van merkconsistentie, digital asset & product management, online producties en workflow management.

Samengevat zorgt de Schiphol Brandportal voor het samenstellen, wijzigen, beheren en huisstijlconsistent produceren van alle multimediale bestanden en uitingen.

ING Brand Portal 2.0

"One stop shop for all visual identity matters"

In de zomer van 2015 lanceerde ING wereldwijd haar nieuwe brandportal. Op basis van de nieuwste Digital Brand & Asset Management technologieën van Comrads, beschikt ING over een multifunctioneel marketingplatform om al haar merk- en communicatiematerialen wereldwijd te communiceren, te beheren en te delen.

AtosBrandportal

Landal Parkwijzer

"Relevante en actuele informatie"

Samen met Landal GreenParks implementeerde Comrads de Landal Parkwijzer applicatie. Een Webtop-publish en DAM oplossing voor een geheel nieuwe invulling van de informatievoorziening bij aankomst van gasten op het park. Met de focus op:

1.      Aansluiting bij de behoefte van de gast.

2.      Aansluiting bij de behoefte van Landal.

3.      Aansluiting bij customer journey.

4.      Aansluiting bij de fases van het verblijf.

5.      Aansluiting bij het huidige (digitale) tijdperk.

Atos Brand Portal 2.0

"Integratie van alle communicatie- en marketingactiviteiten in een tool"

Atos en Comrads bouwen jarenlange, succesvolle samenwerking uit met de nieuwste generatie brandportal technologie van Comrads. De Atos Brand Portal 2.0, een 'multi-branded' portal voor o.a. Atos, Worldline en Canopy, zorgt voor een sterker en consistent merk, betere controle, hogere efficiëntie en lagere kosten.

LandalParkwijzer.JPG

Hoogvliet Supermarkten

"De Spin in het Web"

Nieuwste generatie Digital Asset Management applicatie voor het beheer van alle product- en campagne assets en ontsluiting van het complete online assortiment. Eén centrale en consistente database als spin in het web tussen PIM, ERP en de Hoogvliet Websuper.

ING Merkwereld

"Optelsom van Krachten"

In de marketing en communicatie van ING is een uniforme uitstraling van groot belang. De huisstijl van ING draagt dan ook wereldwijde bekendheid. Comrads realiseerde voor ING op basis van haar DAM technologie een Digital Brand & Asset Management portal, genaamd ‘ING Merkwereld’.

Reumafonds Bestelservice & Database Onderzoeksteksten

"Goede en up-to-date voorlichting is essentieel"

Online bestelservice voor voorlichtings- en informatiemateriaal voor patiënten, donateurs en instellingen.
Tevens een volledig DAM systeem voor het beheer van onderzoekgerelateerde digitale bestanden, teksten en media.

Erasmus Print Systeem

"De basis voor consistentie en kostenreductie"

Het Erasmus Print Systeem (EPS) coördineert het ontwerpproces tot en met de centraal inkopen van drukwerk.

Lees verder →

ErasmusEPS

Hogeschool voor de Kunsten Utrecht

"Alle informatie over visuele identiteit en huisstijl gebundeld"

De HKU Brandportal geeft naast uitleg over de vernieuwde huisstijl van HKU, ook alle informatie over logo’s, typografie, vorm- en kleurgebruik en beelden.