De voordelen van een Brand Portal

Succesvolle Brand Guidelines

Door een cloud-gebaseerd huisstijlhandboek breng je alle merkinformatie en brand assets overzichtelijk bij elkaar. Deze informatie kan worden geüpdatet door de admin-user, waardoor alle betrokkenen op de hoogte zijn van de laatste versies en je merk consistent wordt gecommuniceerd. Door het eenvoudig zoeken en vinden van merkbestanden bespaar je tijd en voorkom je huisstijlversnippering. Elimineer daarnaast repetitieve taken en stimuleer hergebruik van succesvolle merkmaterialen en (lokale) initiatieven. Zo profiteer je optimaal van je best-practices en campagnes.

Creëer een merkbeleving

Een Brand Portal functioneert niet alleen als een online brand book, maar ook als een interactief platform waar zowel interne als externe gebruikers merk ideeën kunnen uitwisselen en elkaar kunnen inspireren. Denk aan best-practices, blogs of nieuwe merk ideeën. Door de portal te combineren met de Workflow Management module kan de brandmanager zien of alles volgens de huisstijlrichtlijnen verloopt en of de juiste merkbeleving is toegepast. Doordat het een interactief platform is betrek je alle gebruikers bij het proces en kun je jouw merk tot leven brengen.

SchipholBrandportal.jpg
RHDHVBrandportal.jpg
ING Brand POrtal

Gecentraliseerd en geïntegreerd met DAM

Al je branding guidelines efficiënt beheren, communiceren en delen met al je collega's, betrokkenen en (externe) partners? De Brand Portal is geïntegreerd met onze Digital Asset Management (DAM) oplossing, zodat gebruikers altijd de laatste versie van de brand assets bij de hand hebben. Eventuele wijzigingen in de DAM worden direct doorgevoerd in de Brand Portal module. Alle merkbestanden zijn gemakkelijk online toegankelijk en direct beschikbaar om te gebruiken; uiteraard binnen de regels van de huisstijl.